Søndersøløbet Special

For alle der har en psykisk lidelse eller en funktionsnedsættelse i form af et fysisk- eller udviklingshandicap.

Søndersøløbet Special
Det er en fornøjelse at kunne byde velkommen til Søndersøløbet SPECIAL 2022.
De tidligere handicap og psykiatri løb, er i år slået sammen til ET fælles løb.
Der vil være 2 starter i løbet – 1 UDEN hjælpemidler og 1 MED hjælpemidler

Hvem kan deltage?
Løbet er for alle, der har en psykisk lidelse eller en funktionsnedsættelse i form af
et fysisk- eller udviklingshandicap
Specialklasser, specialskoler, støttecentre, aktivitetssteder, uddannelsessteder i
Viborg Kommune samt institutioner m.v. fra andre byer i det midtjyske inviteres
til løbet.
OBS: hjælpere, personale, lærer mm. skal ikke tilmeldes da de løber gratis med,
dog uden startnummer/tidtagning, forplejning og T-shirt.

Rute
Søndersø i Viborg. I alt 5,7 km. Med start på det grønne areal mellem Viborg Kunsthal og Golf Hotel, Hans Tausens Allé 2, 8800 Viborg.

Tilmelding
Til og med den 8. maj 2022: kr. 165,-inkl. T-shirt og navn på startnr.
Fra den 9. til 30. maj 2022: kr. 165,- (uden T-shirt og navn på startnr.)
Tilmelding på løbs dagen er kr. 225,- (uden T-shirt og navn på startnr.)
Tilmelding og betaling skal ske online på www.soenderloebet.dk
Startnummer og T-shirt kan afhentes hos Viborg Idrætsråd i ugen op til løbet.

Diplom
Diplom kan printes på Raceresult, hvor løbetider også bliver offentliggjort.

Hjælpemidler
Vi opfordrer til, at deltagerne kun anvender hjælpemidler, der er absolut nødvendig
for at kunne deltage i løbet.
Hvis deltageren ikke bruger hjælpemidler til daglig, anvendes disse heller
ikke under løbet. I tilmeldingen angives det om deltageren anvender hjælpemiddel
under løbet.

Inddeling og præmier
Løb UDEN hjælpemidler:
Der vil være præmie til de 3 hurtigste under og over 18 år

Løb MED hjælpemidler:
Der vil være præmie til de 3 hurtigste under og over 18 år

Diverse
Dit løbenummer er personligt. Hvis du bliver forhindret i at deltage og en anden
overtager dit nummer, skal vedkommende kontakte personalet i teltet inden start.

Der forefindes toiletter ved START området.
Ved målstregen er der vand/juice, frugt og pølsehørn til alle løbere

Skulle du have yderligere spørgsmål, som du ikke kan finde svar på i folderen,
er du velkommen til at kontakte:

Viborg Idrætsråd
Maiken Nyberg Nielsen 8662 5533 / 2262 4730
maiken@viborgidraetsraad.dk

Program
Kl. 11.00 Udlevering af løbetrøjer og startnumre.
Der kan hentes startnumre helt frem til løbsstart.

Kl. 12.45 Fælles opvarmning
Foregår ved start/målområdet
v. Golf Hotel Viborg, Hans Tausens Allé 2, 8800 Viborg

Kl. 13.00 UDEN hjælpemidler skydes igang

Kl. 13.05 MED hjælpemidler skydes igang

Kl. 14.30 Præmieoverrækkelse