Hovedsponsor
                                  
 
 
 
 
7 starter / Skolestafet

Skolestafet - start kl. 10.30

 
Se Invitation her
Tilmelding
Senest d. 1. maj 2017. Her kan du downloade: Tilmeldingsskema her
Yderligere info sendes ca. 2 uger før start.

Skal ske til Anne@viborgidraetsraad.dk eller Viborg Idrætsråd, att: skolestafet 2017, Skottenborg 12 - 14, 8800 Viborg

Startgebyr
Kr. 180,00 pr. hold. Derudover kan bestilles løbetrøjer til 80,- kr. pr. stk.

Klasseinddeling
Piger 5/6 klasse Drenge 5/6 klasse

Piger 7/9 klasse Drenge 7/9 klasse
Piger 10. klasse Drenge 10. klasse

 

Obs: Der ligges i år op til, at ALLE elever løber stafetten. ( ikke kun de bedste på årgangen.)

Vi udlodder derfor i samarbejde med Lars Olsen A/S en præmie til den skoles elever, der hepper bedst på hinanden. Det gælder både til skolestafetten og til skoleløbet.
Præmien er et besøg af hjemmeisbilen og Lars Olsen, som kommer med is til HELE skolen.


Startsted

Plænene ved Golfhotellet. OBS: eleverne skal briefes på skiftestederne.

StartnumreSendes til skolen i ugen på til løbet.

Løbetrøjer
Kan bestilles på tilmeldingsblanketten.

Kan afhentes i ugen op til løbet.

Information
Instruktion af stafetholdene finder sted på skiftestederne kl. 10.

Dvs. at eleverne skal møde ind på de forskellige skifte steder.

Her finder du kort over skiftestederne.

Præmier
Vandrepokal til det vindende hold i hver klasse.

 

Efter løbet:

Der er frugt og vand, samt musik efter løbet.

 

Force Majeure
Ved force majeure - ingen kompensation.